duminică, 16 ianuarie 2011

CACI .. TE IUBESC.

Stii de ce te iubesc atat de mult?
Te iubesc pentru ca m-ai invatat sa cred in mine atunci cand incercariile vietii ma demoralizau.
Te iubesc pentru ca mi-ai dat siguranta ca voi iesi biruitoare chiar daca viata imi va pune piedici.
Te iubesc pentru ca m-ai invatat ca trebuie sa-mi recapat intai increderea in mine si apoi sa pot avea incredere in cei din jurul meu.
Te iubesc pentru ca m-ai invatat sa fiu mai rabdatoare.
Te iubesc pentru ca in fiecare dimineata cand ma trezesc din pat imi arati cat de mare este iubirea TA ,incat mi-ai mai dat o zi.
Te iubesc pentru ca m-ai scos din mocirla in care ma afundasem atat de mult si din care credeam ca nu voi mai avea forta sa ies.
Te iubesc pentru ca m-ai aratat ca pot fi inteleapta atunci cand iti cer lucrul acesta.
Te iubesc pentru ca lumina Ta,radiaza peste chipul meu si bunatatea TA,infloreste in sufletul meu.
Te iubesc pentru ca m-ai ales si stiu ca nu sunt vretnica de lucrul asta.
Te iubesc pentru ca mi-ai dat voce sa te laud in fiecare zi.
Te iubesc pentru ca imi esti TATA,si mai ales pentru ca esti prietenul meu.
Te iubescc pentru ca esti PERFECT.Te iubesc pentru ca nu m-ai dezamagit niciodata.tTe iubesc pentru ca nu m-ai parasit.Te iubesc ca esti cu mine orice clipa.Te iubesc pentru ca ma asculti.Te iubesc pentru ca ma mustrii cand gresesc.Te iubesc atat de mult incat ti-am dat inima mea pentru ca alt cadou mai pretios nu aveam..sa-TI ofer..pentru ca tot ce am iti apartine
.TE IUBESC DUMNEZEUL MANTUIRII MELE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu