marți, 18 ianuarie 2011

BUCATI DIN INIMA..

      Imi amintesc ca atunci cant Te-am cunoscut aveam o varsta foarte frageda,stiu ca mama mea imi citea din Biblia pentru copii tot felul de minuni de ale Tale,si eram atat de captata incat am vrut sa Te cunosc mai mult si mai mult.Ascultam casete cu cantece care iti erau dedicate...la radio se vorbea cat de MARE ESTI TU  si cate lucuri formidabile poti face.
    Mergeam la biserica si desii nu intelegeam mai nimic din ce se vorbea abia asteptam sa ma intorc.
   Am crescut mai mare si incepeam sa inteleg putin cate putin si imi doream atat de mult sa experimentez viata cu TINE ...ardeam sa devii si prietenul meu sa te aud...sa ti cant si sa stam de vorba.
  Integrandu-ma in grup imi placea sa merg la tot felul de activitati care le faceam alaturi de ei.             
Era frumos ...Erai atat de minunat incat numai vroiam sa ma despart niciodata de TINE.
 Stii vorba aia...niciodata sa nu te increzi in tine..pentru ca exact atunci vei cadea.Asta mi s-a intamplat si mie intr-o zi.
Tu ma invatasei ca nu pot sa ma impart in mod egal...si mi-ai spus ca trebuie sa raman langa TINE.Dar eu nu am ascultat...credeam in mine..stiam ca nu o sa dau gres..dar vezi Tu..aveai dreptate.Alesesem sa TE abandonez ...erai prietenul meu...nu ma tradesei niciodata...AI fost langa mine fiecare clipa...iar eu...uitasem toate lucurile astea....devenisem egoista...nu-TI mai puteam oferi timpul meu pentru ca timpul meu il ofeream altora.
Si asa au trecut 3ani de zile...in care tot ma afundam in mocrila..lumii...in mizeria in care tot stateam si numai gaseam o scapare...pe moment ma simteam bine ..tot ce faceam era funny...era tare..cine mai era ca mine..nimeni..si ajungeam acasa..si ma bufnea plansul..ceva in mine imi spunea ca nu e bine..trebuie sa ies de groapa asta ...trebuia sa fac ceva ....cati apasarea nu-mi dadea pace.
M-am rugat..sincer...imi era teama..dar totusi TE-am chemat..vroiam sa te gasesc din nou..dar de data asta  doream sa te pastrez pentru tot restul vietii mele.
Spre uimirea mea..Ai venit ...m-ai privit..AI vazut lacrimile mele...si AI inceput sa plangi alaturi de mine...nu-mi venea sa cred...numai puteam fi prieteni..nu eram demna de TINE..si TU ai venit si AI  stat de vorba cu mine..ai plans cu mine..si mai presus de toate mi-ai spus ca ma iubesti cu o iubire vesnica..si ca ma vrei cu gelozie..si atunci am inteles ca trebuie sa-ti dovedesc ca e randul meu sa fac ceva pentru TINE.
Ma gandeam ce ar trebui sa-ti ofer..sau ce-ar trebui sa fac ...meditand..la asta..mi-am dat seama ca orice eu ti-as putea oferi..TU nu ai nevoie..pentru ca tot ce am eu iti apartine..insa am realizat ca ceea ce ITI doreai cu adevarat e ceea ce ma horasem sa-ti ofer INIMA MEA!
Te-am rugat sa ma ierti..pentru ca in inima mea ..se cam adunase putina amaraciune..ceva lucuri dureroase..si TE-am rugat sa o cureti si sa o umplii cu stralicirea bunatatii Tale..iar TU..nici n-ai stat pe ganduri..ai inceput sa faci ca inima mea sa fie intreaga putin cate putin..apoi eu TI-am spus...Acum ...Doamne..ITI apartine..fa ce vrei cu ea..iar tu Ai acceptat..si de bucurie..intregul cer a rasunat.SLAVA TIE Dumnezeule...caci esti viu si vei ramane viu pana in clipa cand te vei hotari sa vi sa ne iei cu tine in CER.
Draga prietene..daca vreodata ai simtit..ca ai gresit atat de mult incat nimic si nimeni nu te mai poate salva..da-mi voie sa.ti reaminesc..ca ISUS a  venit pe pamant si pentru tine..El a murit si pentru pacatele tale..EL te iubeste si vrea sa stii..ca atunci cand te vei hotari sa-i dai inima ta..EL va stii sa o pretuiasca iar tu vei salvat..asa cum si eu am fost.
FA echipa cu Dumnezeu..pentru ca va fi o echipa castigatoare!EL nu da gres niciodata!Iar tu prin EL..esti mai mult decat biruitor!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu