miercuri, 19 ianuarie 2011

FRANTURI DE POVESTE

 hai sa ne cautam si sa fim iarasi amandoi
 hai sa stam in ploaie si sa spunem totul despre noi
 sa ne spunem ca ne-a fost dor si ca nimic numai are rost
ca am gresit eu sau tu oricum totul are un cost


dar vezi tu nimic poate fi la fel cand totul s-a dus
am un scop acum si vreau sa-l urmez
sensul vietii mi-e vine definit pentru tine eu nus
lupt din rasputeri zi de zi si din nimic tot creez 


hai sa mergem la mare si sa innecam totul in adanc
sa ne imbratisam si sa uitam dureriile care ne strapung
hai sa ne spunem ca nimic nu s-a pierdut
sa ingropam totul si sa-l lasam in trecut 


dar vezi tu acum cuvintele sunt de prisos
numai exista noi exista doar o poveste ce-a fost 
credeai ca timpul asteapta dar el nu are rabdare
inchid ochii si las ca totul sa se risipeasca in departare


Draga prietene,daca vreodata ai iubit ...si ai pierdut pe cineva...sau ai fost ranit ..da-mi voie sa-ti spun ca timpul nu astepta pe nimeni si  trebuie sa inveti ca nimeni nu-ti apartine vesnic.Asa ca pretuieste fiecare om din viata ta pentru ca intr-o zi s-ar putea sa dispara si sa-ti fie dor..sau pur si simplu sa-ti dai seama ca te simteai un om important!IUBESTE!PRETUIESTE!SI PASTREAZA!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu