vineri, 21 ianuarie 2011

DESPRE SUFERINTA


Ştim că toate lucrurile lucrează împreună spre binele celor ce iubesc pe Dumnezeu, şi anume, spre binele celor ce sunt chemaţi după planul Său." (Romani 8:28).

Suferinta reprezinta o stare de diconfort mentala sau fizica.Ea are multe aspecte.Este provocata din diferite cauze reverindu-se la trup sau la suflet.
Suferinta a fost provocata de pacat.Ea a luat nastere in gradina Edenului atunci cand omul a ales neascultarea.
Deci daca suferinta a fost provocata de pacat el trebuie anihilat tot prin suferinta.Ea este un mijloc de a te apropia de Dumnezeu…de a-ti recunoaste slabiciunea si faptul ca esti limitat si ca numai prin puterea Lui poti fi eliberat.
Cel mai mare exemplu a fost insusi Isus.EL a ales sa se jertfeasca pentru pacatale noastre.A decis sa sufere ,sa fie torturat si in final ucis pentru fiecare dintre noi si nu pentru ca era responsabil ci pentru ca aceasta a fost cea mai mare dovada de DRAGOSTE  pentru noi.
Dumnezeu ingaduie suferinta pentru a ne disciplina,doreste sa ne modeleze,sa ne perfectioneze. Sa ne intelepteasca.Important nu e suferinta in sine ci ceea ce inveti din ea.Reprezinta o experienta trecatoare ,temporara.Un exemplu din Biblie  este femeia insarcinata,dup ace naste ea nu-si mai adduce aminte de dureriile provocate de suferinta ci se bucura ca a dat nastere unui om.
Oamenii percep diferit acest lucru pentru ca o simt si o traiesc intr-un mod unic.Ei isi pot provoca in mod constient lucrul aceasta pentru ei considera ca cea mai buna metoda de a numai gresi este de a se mutila chiar ei.Pentru altii este un mijloc de a se mania de a devenii rai pentru ca ei percep asta ca pe o nedreptate.Insa sunt si oameni care iau lucrul asta ca fiind crucea lor si cauta solutionarea acestei probleme.
Partea buna a lucurilor este ca Dumnezeu ne promite si eliberare  nu-I asa ca e un lucru formidabil? ‘’Tot asa si voi: acum sînteti plini de întristare; dar Eu vă voi vedea iarasi, inima vi se va bucura, si nimeni nu vă va răpi bucuria voastră."(Ioan 16:21-22).Acesta este cel mai frumos exemplu despre suferintă.

PARERI : 

Personal  am facut cunostiinta cu suferinta si atunci cand eram in mijlocul ei ma intrebam de ce mie...si apoi mi-am dat seama ca nu voi intelege niciodata nimic daca ma vait asa ca m-am oprit din vaicareala si am constatat defapt de ce sufeream si mi-am dat seama ca pot face ceva in priviinta asta.Suferinta mi-a sensibilizat fiinta si in aceleasi timp mi-a intarit caracterul...m-a apropiat mai mult de DUMNEZEU si m-a facut sa stabilesc legaturi cu oameni.M-a determinat sa ma maturizez si sa vad dincolo de durerea provocata...m-a disciplinat...O asemen cu furtuna in mijlocul ei poti sa te lasi batut si sa renunti ...poti astepta sa se termine...lund totul cu calm...sau poti sa te zbati.Cred mai buna solutie e sa-ti pastrezi calmul apeland la credinta iar efectul este BIRUINTA.
 
suferinta este atunci cand lacrimile iti curata sufletul.......suferinta te invata sa iubesti....suferinta te transforma...fie te inmoaie....te impietreste sau iti provoaca rani in care altii pot gasi vindecare[lumi]

pt mine suferinta consta in aproprierea de d-zeu ... in momentele in care te simti pierdut tipi si ii ceri ajutorul ... El te aude si mana pe umar iti pune... si te asigura k usor , usor totul va fi bine[Elena]



suferinta e calea spre fericire[nicu]

dureros  care pot trece peste ea cu ajutorul psihicului meu[irina]

suferinta este o parte a vietii, fara de care nu am sti sa o apreciem pe deplin...daca am fi numai fericiti, oare am sti noi ca suntem fericiti daca nu am cunoaste suferinta sau durerea? ar exista doar fericire , nu  am sti ca este fericire, am sti ca este o stare de fapt si atat...[Carmen]

suferinta e un mod al Lui Dumnezeu de ma ajuta in pocainta[stefan ivan]

SUFERINTA ESTE DUREREA PROVOCATA DE O PERSOANA DE LA CARE NU TE-AI fi ASTEPTAT.DEZNADEJDE.Neincrederea IN TINE INSURI DUPA ACEEA.Valuri  de tristete CARE TE AFUNDA IN ADANC TOT MAI MULT.[annyta]

Suferinta. Te sensibiliseaza, te intareste si te inraieste.te face sa langi,te face sa strangi din dinti,te face sa vrei mai mult.dar indiferent ee suferinta prin care treci,trebuie sa iei exemplul unui prunc.alearga spre o prajitura sau orice altceva se impiedica pentru ca nu prea stie sa mearga,dar asta nu-l opreste ,se ridica zambeste si alearga in continuoare..asta trebuie sa facem si noi cand trecem prin suferinte..este inutila intrebarea DE CE.deoseori mi-am pus intrebarea asta si am constat ca i intrebare gresita ...ce trebuie sa fac este intrebarea buna[alex preda]


Suferinta este o cale de separare, de disociere, este o forta centrifugala ce te detaseaza de samburele vietii, de centrul de atractie al lumii, de unde totul tinde sa se unifice in iubire si intimitate.Din pacate ea pune stapanire pe interiorul nostru si desi vrem sa iesim din aceast lung tunel din care simti ca te sufoci si numai iesi realizam ca totul se intampla cu un scop ,draga Shane oamenii nu stiu sa renunte la suferinta. de teama necunoscutului prefera suferinta, care le este deja familiara pt ca ne-am invatat cu ea si in adancul nostru intervine si teama , neincrederea  celalate ramuri ale suferintei. Din pacate fericirea isi are originea in suferinta si oricat de mult am dori sa traim numai in fericire este absolut imposibil, intrucat fara suferinta aceasta niciodata nu-si va arata miraculosul sau spectru deci e complicat de explicat ce este suferinta ... caracterul nu se poate dezvolta in liniste si pace. Numai prin incercare si suferinta se poate intari sufletul, insufleti ambitia si atinge succesul..Si ca sa inchei  as putea spune asa ..Nimic nu-i mai trist decat un om care nu a suferit niciodata.![rafy]

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu