joi, 3 februarie 2011

adevarata dragoste


Adevarata Dragoste

Moise Mendelsson, bunicul cunoscutului compozitor german, a fost un barbat pe departe de a fi chipes. Dimpotriva , pe langa faptul ca era mic de statura avea o cocoasa groteasca.                          Intr-o zi l-a vizitat pe un comerciant din Hamburg, care avea o fata foarte draguta, pe nume Frumtje. Moise se indragosti disperat de fata care il privea cu vadita repulsie pentru infatisarea sa. Cand a vizitat casa negustorului, inainte de a pleca, Moise si-a luat inima in dinti si s-a dus la etaj unde era camera fetei pentru a schimba ultimile cuvinte cu ea. Era de o frumusete cereasca, iar el se zbatea in chinurile iadului atunci cand fata  refuza sa se uite la el. Dupa cateva incercari de a lega o conversatie, Moise a intrebat-o timid: „- Stiti de ce casatoriile sa fac in cer?” ...”Da” a spus fata, in timp ce se uita mereu in pamant. „Dar, Dumneata sti de ce?”. „Da stiu” a spus el. „Vedeti, in cer , la nasterea fiecarui baiat, Domnul il anunta care va fi fata cu care se va casatori. Cand m-am nascut eu, mi s-a aratat viitoarea mea mireasa. Domnul mi-a zis :’Mireasa ta va fi cocosata!’. Atunci am spus Domnului: ‚Doamne, o femeie cocosata...ar fi o tragedie. Doamne da-mi mie cocoasa si las-o pe ea sa fie frumoasa’.” Fascinata de cuvintele lui, Frumtje si-a ridicat ochii din podea, acordand mana omului care nau tarziu i-a devenit sotie......The End.
DRAGOSTEA NU ESTE PE DEPLIN DRAGOSTE PANA CAND NU SE DARUIESTE.DARUIREA ESTE DRAGOSTE CU CARACTER.(fara faptele slujirii dragostea nu are coloana vertebrala ,nu are pe ce sa se sprjine'')

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu