luni, 21 martie 2011

viata te duce pe culmi nebanuite..


Sunt moment in care mi-e dor…mi-e atat de dor incat…sufletul meu urla…numai poate tacea..caci
Durerea e mult prea apasatoare…amintiriile sunt spinii cei adanci infipiti in inima…plansul…numai reuseste sa ma linisteasca…ci fiecare lacrima…varsata…e doar o umbra…a disperarii…
Tu nu stii…n-ai cum sa stii…si nu vei stii vreodata…nu stiu sa traiesc…numai stiu sa mor…traiesc  intr-un incert décor…numai sunt culori…numai simt nimic…ce –ar mai fi de aflat…ma avand  tot mai mult…dar n-am aripi..caci aripile mi-au fost sfartecate…si innecate in mii si mii de plansete…lasate..in spate…
Cat sa mai strig…caci nimeni nu ma aude…pamantul e mut…cerul …cerul…se pregateste…de sfaristul ce are sa ne curme…oare…atunci se va termina si pentru mine?va fi…o punte catre o o lume ce-mi va aduce pacea..voi gasii alinarea…sau poate….ma voi preface in scrum…nu…nu vreau sa accept…nu vreau sa pier…innecandu-ma in regrete..vreau sa-mi contruiesc  o fortareata catre lumina…
Stralucirea..imi lipseste…chipul meu…e tot mai ..asupru..inima…mi-e tot mai rece… numai stiu cine sunt…vreau doar sa aud un glas..vreau sa simt o mana pe umar…vreau sa alerg catre binele…ce nu –l mai cunosc de cand tu te-ai hotarat sa-l ingropi…
Nu stiu unde ma aflu..e doar…un cosmar…vreau sa ma trezesc…nu pot….corpul meu este…intepenit…nu ma pot misca…nu pot vorbi…nu pot simtii… e ireal….o demone dispari…caci sangele varsat a fost si pentru mine…n-ai nici un drept..nu sunt al tau..caci TATAL MEu..e in rai…iar tu…tu esti un las..un fals…ce cauta sa zmulga …sa afunde cat mai multe suflete in pacat..n-am sa te las…am sa te inving prin puterea CELUI ce m-a salvat.
Nu sunt  uitat..sunt eliberat…caci m-am predate..e adevarat..Dispari ..in adanc…caci am biruit..sunt uluit Isus e viu..e aici …ii simt prezenta..caci mana Lui mi-a atins umarul…vad binele…ai sters trecutul..l-ai curatat..ma pot misca…lumina e in FATA MEA…oooo  DOmne iti vad SLAVA.ALELUIA ISUS M-A MANGAIAT SI SUNT ELIBERAT.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu